Titre :
|
Markaların sosyal medya stratejilerinde kullanıcının rolü (2019)
|
Auteurs :
|
Öykü Ezgi Yıldız, Auteur ;
Ceren Bilgici Oğuz, Auteur
|
Type de document :
|
Article : texte imprimé
|
Dans :
|
Herkese Bilim Teknoloji (150, 02/2019)
|
Article en page(s) :
|
17 s.
|
Langues:
|
Turc
|
Mots-clés:
|
sosyal medya
/
İnternet
/
marka
|
Résumé :
|
İnternetin modern bireyin yaşamına girmesini takip eden süreçte gelişen teknolojilerle birlikte çevrimiçi platformlarda gerçekleştirilen eylemler ve kullanıcıların bu platformları kullanım amaçlarında değişiklikler meydana gelmiştir. İnternetin ilk dönemi olarak adlandırılan Web 1.0'dan Web 2.0'a geçiş süreciyle birlikte sosyal medya platformları kullanıcıların yaşamlarında yer almaya başlamıştır.
|
Nature du document :
|
Documentaire / Kaynak veya belgesel
|
Genre :
|
Makale
|