| Titre : | Ders Kitaplarında İnsan Hakları II : Tarama sonuçları |
| Auteurs : | Gürel Tüzün, Éditeur scientifique |
| Type de document : | texte imprimé |
| Mention d'édition : | 1. Basım |
| Editeur : | Tarih Vakfı Yayınları, 2009 |
| ISBN/ISSN/EAN : | 978-975-8813-50-6 |
| Format : | 387 s. / 16 x 24 cm |
| Langues: | Turc |
| Langues originales: | Turc |
| Index. décimale : | 370 (Education - enseignement / Eğitim) |
| Mots-clés: | insan hakları / eğitim / Türkiye / ders kitabı |
| Résumé : | Ders Kitaplarında İnsan Hakları Projesi’nde varılan sonuçlar, ders kitapları ve eğitim ortamı konusunda Milli Eğitim Bakanlığı ve tüm eğitim camiasına yönelik tavsiyeler paylaşılıyor. |
| Note de contenu : |
1.Bölüm: Ders kiraplarında İnsan Hakları Projesi: İnsan hakları Hukuku Açısından Genel Bir Değerlendirme
2.Bölüm: Yeni Ders Kitaplarında İnsan Hakları Eğitimi 3.Bölüm: Eğitim Felsefesi, Eleştirel Düşünme, Düşünme Eğitimi 4.Bölüm: Ders Kitaplarında Toplumsal Cinsiyet 5.Bölüm: Ders Kitaplarında Milliyetçilik: "Siz Bu Ülke İçin Ne Yapmayı Düşünüyorsunuz? 6.Bölüm: "Can Veririm, Kan Dökerim": Ders Kitaplarında Militarizm 7.Bölüm: Türkiye'de "Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi", Ders Kitaplarına İnsan Hakları Merceğiyle Bir Bakış 8.Bölüm: Yeni Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının İnsan Hakları Ölçütlerine Göre Değerlendirilmesi 9.Bölüm: Tarih Ders Kitapları ve İnsan Haklarına Dair: Bazı Satırbaşları 10.Bölüm: İlk ve Orta Öğretim Türkçe ve Edebiyat Ders Kitaplarında İnsan Hakları İhlalleri ve Sorunlar 11.Bölüm: Felsefe Grubu Ders Kitaplarında İnsan Hakları 12.Bölüm: Medya Okuryazarlığı ve İnsan hakları: Türkiye Örneği 13.Bölüm: Ders Kitaplarında İnsan Hakları Projesi: Tarama Sürecini Tarayıcıların Gözüyle Değerlendirme |
| Nature du document : | Documentaire / Kaynak veya belgesel |
| Discipline : | Sciences économiques et sociales |
Exemplaires (1)
| Code-barres | Cote | Support | Localisation | Section | Disponibilité |
|---|---|---|---|---|---|
| 31479 | 370 TÜZ | Livre | Mezzanine / Asma kat | Fonds général (Türkçe) | Disponible |


