| Titre : | Türkiye Eğitim Sisteminde : Renk, Etnik Köken, Dil, Din ve İnanç Temelli Ayrımcılık |
| Auteurs : | Nurcan Kaya, Auteur |
| Type de document : | texte imprimé |
| Mention d'édition : | 1. Basım |
| Editeur : | Tarih Vakfı Yurt Yayınları, 2015 |
| ISBN/ISSN/EAN : | 978-975-8813-77-3 |
| Format : | 79 s. / 21 x 29,5 cm |
| Langues: | Turc |
| Index. décimale : | 370 (Education - enseignement / Eğitim) |
| Mots-clés: | Türkiye / eğitim / eşitsizlik / azınlık / etnik köken / dil / tarih / sosyoloji |
| Résumé : | Türkiye'de Formel Eğitim Sisteminde Eşitliğin İzlenmesi İçin Sivil Toplumun Mobilize Edilmesi (Eğitimde Eşitliğin İzlenmesi) adlı projenin alan araştırması ve İzleme Ağı bileşenlerinin derlediği verilere dayanılarak hazırlanan bu rapor, 2014-2015 eğitim ve öğretim yılında Türkiye'de formel eğitim sisteminde renk, etnik köken, dil, din ve inanç temelli ne tür ayrımcılıkların var olduğunu ortaya koymayı amaçlıyor. |
| Note de contenu : |
1.Bölüm: Uluslararası Standartlar ve Türkiye'nin Yükümlülükleri
2.Bölüm: Eğitim Amacı, Müfredat ve Ders Kitapları 3.Bölüm: Türkiye Eğitim Sisteminde Ayrımcılık Halleri/ Ayrımcı Uygulamalar 4.Bölüm: Değerlendirme ve Tavsiyeler |
| Nature du document : | Documentaire / Kaynak veya belgesel |
| Discipline : | sociologie |
Exemplaires (1)
| Code-barres | Cote | Support | Localisation | Section | Disponibilité |
|---|---|---|---|---|---|
| 31464 | 370 KAY | Livre | Mezzanine / Asma kat | Fonds général (Türkçe) | Disponible |


