Titre : | Hollywood Daha Beyaz Yıkar |
Auteurs : | Jacques Séguéla, Auteur ; İsmail Yerguz, Traducteur |
Type de document : | texte imprimé |
Editeur : | İstanbul : Afa Yayıncılık, 1991 |
Collection : | Afa - Reklam, num. 5 |
ISBN/ISSN/EAN : | 978-975-414-112-2 |
Format : | 209 s. / 19,5 x 12,5 cm |
Note générale : | Özgün Adı : Hollywood lave plus blanc |
Langues: | Turc |
Langues originales: | Français |
Index. décimale : | 301 (Sociologie et anthropologie / Sosyoloji ve antropoloji) |
Mots-clés: | reklam / reklamcılık / halkla ilişkiler / iletişim / pazarlama / marka / markalaşma / star |
Résumé : |
Marilyn'i azize, Woolite'ı havari olarak ele alan bir kutsal kitap. Amentüsü karmakarışık biçimde Marlboro, John Wayne, Woody Allen ve Citroen olan yeni bir kutsal kitap bu. Fransa'nın en ünlü ajanslarından biri olan Roux Seguela Cayzac ve Goudard, iletişimin yaşam bağını keşfetti: Kişilik olan marka, star olan kişilik. Herkesin onda özdeşleştiği ve herkesle özdeşleşen bir varlıktır star. Basmakalıp fikirlerin tersine biçimsel değil, temel bir varlık. Ölümsüz bir varlık.
Bu andan sonra Seguela için iletişimi çözümlemek istemek, yıldızların gizli yüzünü keşfetmek amacıyla Hollywood kulislerine girmek demektir. Mucize hemen gerçek olur. Reklam gösteri olur. Hollywood Daha Beyaz Yıkar size sekizinci sanatın kapılarını açıyor. Ama yanılmayın. Bu reklam rehberi aynı zamanda da büyük bir aşk romanıdır. Jacques Seguela'nın yürek yakan bir kadına, yaşamının kadınına karşı, reklama karşı duyduğu aşkın romanı. |
Nature du document : | Documentaire / Kaynak veya belgesel |
Discipline : | sociologie |
Exemplaires (1)
Code-barres | Cote | Support | Localisation | Section | Disponibilité |
---|---|---|---|---|---|
23811 | 301 SEG | Livre | Mezzanine / Asma kat | Fonds général (Türkçe) | Disponible |