Titre :
|
20. Yüzyıl Avrupa Tarihi Nasıl Öğretilmeli
|
Auteurs :
|
Robert Stradling, Auteur ;
Ayfer Ünal, Traducteur
|
Type de document :
|
texte imprimé
|
Mention d'édition :
|
1. Basım
|
Editeur :
|
Türkiye Ekonomik ve Toplumsal Tarih Vakfı Yayınları, 2003
|
Collection :
|
Tarihi Öğrenmek ve Öğretmek
|
ISBN/ISSN/EAN :
|
978-975-7306-96-2
|
Format :
|
272 s. / 21 x 13,5 cm
|
Langues:
|
Turc
|
Langues originales:
|
Anglais
|
Index. décimale :
|
907 (Histoire - Enseignement et recherche / Tarih eğitimi ve araştırmaları)
|
Mots-clés:
|
tarih
/
tarih eğitimi
/
eğitim
/
Avrupa
/
ders kitabı
/
20. yy
|
Résumé :
|
Tarih derslerinde 'ne öğretilmeli'den ziyade, 'nasıl öğretilmeli' sorusuna cevap arayan kitap, ulusal tarihi aktarmakla sınırlı kalmayan, Avrupa ve dünya tarihine ağırlıklı olarak yer veren bir yaklaşımı savunmaktadır.
Görsel malzemelerin 'okunması', televizyondaki 'tarih'in analiz edilmesi, yeni teknolojilerin ve internetin öğretimdeki faydalarının incelenmesi, üzerinde durulan diğer bazı konulardır.
|
Nature du document :
|
Documentaire / Kaynak veya belgesel
|
Discipline :
|
Histoire
|